Feesten & events

Laat ons eerlijk zijn: de accommodatie van de Luminus Arena is te mooi om ze slechts iedere twee weken enkele uren te benutten. Daarom worden de polyvalente ruimtes (en ook de rest van het stadion) verhuurd op momenten dat er geen voetbal is. Dat tal van grote bedrijven en verenigingen zoals Carglass, Stad Genk of Beobank systematisch bij KRC Genk hun evenementen organiseren, heeft te maken met factoren als de enorme capaciteit , de flexibiliteit van de ruimtes, de catering- en parkeerfaciliteiten, en uiteraard met de positieve associatie die KRC Genk oproept. Voor iedere gelegenheid werken we graag een formule uit op maat:

Feestzalen

Met tal van kleinere zaaltjes en twee sfeervolle ruimtes die elk tot 850 genodigden kunnen huisvesten, is de Luminus Arena de perfecte locatie voor nagenoeg ieder feest. Met of zonder catering, met of zonder podium en tafels … alles is mogelijk! Van zalen voor evenementen (tot 3000 personen) tot banketruimtes (24 - 1800 personen), inclusief gratis parking voor 2800 voertuigen.

Promo- en pr-acties

Ook voor meer kleinschalige events heeft KRC Genk de ideale ruimtes beschikbaar. Een persconferentie, een productvoorstelling, een dealermeeting … wij zetten alles voor u klaar.

Indoor en outdoor events

Een concert met 20 000 toeschouwers, een jumpingwedstrijd, een grootschalige beurs of een internationale motorcross … ons stadion heeft alle faciliteiten om ieder mega-spektakel in goede banen te leiden.

Andere activiteiten

De Luminus Arena wordt ook regelmatig geboekt voor seminaries, opleidingen, banketten , teambuilding, enz. U kan uiteraard rekenen op alle accommodatie op vlak van audiovisueel materiaal en een Led Wall voor productpresentaties. Aangepaste seminariemenu’s en businesslunches idem dito. U vraagt, wij draaien!

Stadionbezoeken

Een stadionbezoek met rondleiding en een bezoek aan GoalMine, het interactieve voetbalbelevingscenter, is uiteraard ook mogelijk. Iedereen wil wel ‘ns weten hoe het er achter de schermen aan toe gaat bij een professionele voetbalclub.

Feestcorner*

Hebt u iets te vieren met uw bedrijf? Of wilt u uw medewerkers eens extra in de watten leggen? Huur dan een volledige corner af op KRC Genk. Inclusief 200 seats, hostesses en een dj die voor de nodige ambiance zorgt. Een evenement dat bij iedereen lang zal nazinderen ... (Prijs op aanvraag)
*Niet beschikbaar tijdens topmatchen.

Voor verdere informatie kunt u steeds contact opnemen met onze verantwoordelijke Horeca & Events, Marisa Di Lorenzo: via telefoon op 089 84 97 72 of via e-mail: marisa.dilorenzo@krcgenk.be

Verdeel je seats online

Meer info hier

Reserveer je diners online

Meer info hier

Business feesten en events

Meer info

Marisa Di Lorenzo
marisa.dilorenzo@krcgenk.be
089 84 97 72