Het versterken van de band met elke supporter, da’s het doel van ons SLO-team (Support Liaison Officer). KRC Genk steunt al jaren op een hechte band en nauw overleg met haar supporters. Zo wordt er zeer goed samengewerkt met het OSV (Overkoepelende Supporters Vereniging).

Ons SLO-team bestaat uit Roeland FrietClaudio Ciccio Graziano en Tim Evens (Fan Service Manager KRC Genk). Zij vormen de dynamische schakel tussen onze club en onze supporters. Er zijn twee grote uitdagingen: een sterk supportersbeleid realiseren én elk wedstrijdbezoek (uit en thuis) zo aangenaam mogelijk maken. Onze SLO’s zijn tijdens de wedstrijden herkenbaar aanwezig en online makkelijk bereikbaar via slo@krcgenk.be. Om die bereikbaarheid te versterken, organiseert het SLO-team verschillende overlegmomenten met supporters en zal het één of meerdere supportersavonden organiseren in het stadion.

De coördinatie van supportersacties, extra initiatieven rond sfeer in het stadion of de communicatie van bijzondere ticketinfo (vb. Europees voetbal of beker) wordt evenzeer opgevolgd door het SLO-team. Jaarlijks organiseren we een supportersbevraging over een relevant thema, waarover we rapporteren en aan de slag gaan met de resultaten. Het SLO-team rapporteert aan onze Algemeen Directeur Erik Gerits en lid van onze Raad van Bestuur Roland Reynders.

Via onze SLO-werking willen we de band met al onze supporters nog meer versterken zodat we samen de Cegeka Arena weer laten kolken als vroeger.

Partners

OSV

Doelstellingen

  • Sterk supportersbeleid realiseren
  • Zorgen voor een aangenaam wedstrijdbezoek (uit en thuis)
  • Ondersteunen sfeeracties of bijzondere initiatieven rond de sfeer in het stadion
  • De juiste informatie doorgeven aan de supporters via verschillende kanalen
  • Begeleiding van supporters op Europese wedstrijden

Contact

Vragen of opmerkingen voor ons SLO-team? Stuur een mail naar slo@krcgenk.be.

Contact

Vragen of opmerkingen? Stuur een mail naar slo@krcgenk.be.

Contact