Op het nieuwe voetbalseizoen is het nog even wachten. Een nieuwe shirtsponsor maakte KRC Genk vandaag al bekend, net voor haar Algemene Vergadering. De vlinder van ITZU, dé partner in people business, krijgt voor de komende 3 jaar een mooie plaats op de borst van het KRC Genk shirt.

Louis Kemps, Luc Lormans en Koen Janssen, eigenaars-vennoten van de ITZU-groep: “ITZU kiest er voor om zich te linken aan KRC Genk omwille van de waarden waar de club voor staat. KRC Genk bewijst dat je kansen voor de toekomst kan grijpen. De geslaagde diversiteit die de club uitstraalt, stemt 100 % overeen met ons typische ITZU DNA (it’s you we care about). In al onze diensten (HR & Facility) staan we ervoor dat we mensen op hun talenten uitspelen om zo voor Happiness@work te kunnen zorgen en kwalitatieve diensten aan onze klanten te leveren. We zijn fier dat onze ITZU-vlinder straks ook de borst van de spelers van KRC Genk zal kleuren.  Het is al meer dan eens bewezen dat KRC Genk voetballers klaarstoomt voor de absolute top in Europa. Die service om professioneel te evolueren geven wij ook graag aan alle vaste ITZU-medewerkers (1.900) en ITZU-uitzendkrachten. Tegelijk willen we als ITZU groep via dit partnership met KRC Genk onze nationale naamsbekendheid vergroten. Voetbal bereikt een zeer breed doelpubliek en zal zeker bijdragen tot een bredere naamsbekendheid.”

Stephan Poelmans Commercieel Directeur KRC Genk: “ITZU was afgelopen seizoen al partner van KRC Genk. Ze tekenden als eerste in op een partnership met een sterke online activatie, namelijk de wekelijkse verkiezing van onze Man of the Match. Daarin herken je meteen hun dynamisch en innovatief karakter. Dat partnership breiden we nu uit naar shirtsponsor. ITZU is een challenger net als ons, en groeit enorm. We zijn dan ook zeer trots dat we met KRC Genk ons steentje bijdragen in die groei, en hun nationale merkbekendheid een extra duwtje geven door hen te integreren op onze shirts.”

ITZU en KRC Genk maakten hun partnership vandaag bekend met een tof filmpje!