Group Bruno, gekend van de Service Stations en Bruno Foodcorners, prijkte de afgelopen 9 jaar met trots op de wedstrijdoutfits van KRC Genk. Het partnership wordt opnieuw voor 3 seizoenen verlengd maar krijgt een nieuwe invulling waarbij de focus verschuift van merkbekendheid naar digitale activaties richting de grote community rond de club. Group Bruno zal dus geen shirtpositie meer innemen en evolueert bewust naar een nieuwe invulling op vlak van sportmarketing.

Maar liefst 9 seizoenen heeft Bruno letterlijk en figuurlijk achter ons gestaan, met hun positie op de achterzijde van onze wedstrijdkledij.”, zegt Davy Vanhaen, Commercieel Directeur KRC Genk.Dit leverde een boost in de merkbekendheid op terwijl het bedrijf enorme stappen bleef nemen in de verdere ontwikkeling van haar operaties. De huidige situatie staat ons toe om te evolueren naar een volgende fase in het partnership. We kijken er naar uit om onze digitale troeven te verenigen met de digitale klantenfocus van Group Bruno en zo opnieuw sterke resultaten te behalen op vlak van campagnes en activaties.”

“We kijken zeer tevreden terug op onze samenwerking als shirtsponsor bij KRC Genk” zegt Angelo Bruno, CEO van Group Bruno. “Het heeft onze bekendheid een mooie boost gegeven, ook buiten Limburg. Als Limburgs familiebedrijf willen we natuurlijk KRC Genk blijven steunen, passend in onze strategie en de verdere expansieplannen. Daarnaast blijven we op deze manier verder bijdragen aan de samenleving. Het is niet toevallig dat onze pizza’s even rond zijn als een voetbal.”, grapt Angelo Bruno nog.

Over Group Bruno

Group Bruno werd opgericht in 1988 door de broers Angelo en Giuliano Bruno en beheert een netwerk van 23 Service Stations & Foodcorners. Sinds 2021 wordt de groep geleid door Angelo Bruno en de tweede generatie, zijn zonen Noë en Luca. De groep is volop in expansie ook buiten Limburg met nu al een Bruno Foodcorner in Sint-Niklaas en Brugge. In Limburg zijn we een vernieuwingsoperatie aan het afronden. Met volledig nieuwe Service Stations in Beverlo, Zonhoven, Pelt, Maaseik, Oudsbergen en Kortessem en het verbouwen en plaatsen van roterende pizzaovens in al onze Foodcorners. De groep telt 550 medewerkers en had in 2021 een geconsolideerde jaaromzet van zo’n 340 miljoen euro.