KRC Genk en Beobank melden trots de verlenging van hun partnership met 3 jaar, tot 2022. Het nieuwe contract werd vanavond ondertekend in de Luminus Arena, net voor de topper tegen Royal Antwerp FC.

“Voor Beobank is de verderzetting van de samenwerking een logisch gevolg. KRC Genk heeft een ambitieus spelersteam dat zich elke keer opnieuw helemaal geeft en bovendien is de club lokaal stevig verankerd. Bij Beobank herkennen we ons daarin. We zijn dan ook verheugd om een sport te ondersteunen die zoveel mensen samenbrengt en beroert, en ook toegankelijk is voor iedereen”, aldus Cyril Guilloret, Data, Digital & Growth Marketing Director.

“We zijn beiden challengers die mikken op een permanente plaats bij de top van België”, besluit Commercieel Directeur van KRC Genk Stephan Poelmans. “Sinds 2013 prijkt Beobank op de borst van onze spelers, ze zijn straks dus al 9 jaar onze hoofdsponsor. Op zulk een langdurig engagement zijn we zeer trots – om het met de woorden van Beobank te zeggen: we zijn goed omringd. Samen sportief succes creëren is daar een belangrijk onderdeel van natuurlijk. Samen groeien naast het veld is dat ook, van onze grote inzamelactie voor het goede doel ‘De Warmste Maand’ tot het verrassen van onze supporters met leuke verhalen op social media. Daar zetten we samen vol op in.”

Net voor de aftrap vanavond zorgde KRC Genk voor de gelegenheid voor een wel heel bijzonder shirt voor haar hoofdsponsor: Een gigantisch shirt van 10m op 10m op de middenstip met het opschrift: 2013-2022. “Bedankt voor het vertrouwen, Beobank. Op naar de volgende 9 jaar!”