De Champions League ticketverkoop draait op volle toeren! De Ticketshop, SLO’s, OSV en andere medewerkers van de club krijgen veel vragen van supporters. Wij zorgen voor een antwoord op de 10 meest gestelde vragen.

  • Hoe kan ik als abonnee mijn CL abonnement online aankopen?

Je kan makkelijk de stappen volgen via deze link.

  • Kan ik mijn kinderabonnement van de competitie omzetten in een volwassenen abonnement voor de CL?

Dit is helaas niet mogelijk. Alle abonnementen zijn op naam. Het gratis kinderabonnement uit de competitie is niet gratis in de Champions League. Een kinder- of jongerenabonnement kan je aankopen op naam van het kind/jongere. Je kan het niet omzetten naar een volwassenen abonnement. Indien je dus geen kinderabonnement of jongerenabonnement neemt, komt de plaats vrij voor de vrije verkoop vanaf 12/9.

  • Kan ik losse tickets kopen?

Voorlopig verkopen we enkel CL abonnementen. De voorbehouden periode voor abonnees loopt tot en met 7/9. Vanaf 12/9 is er vrije verkoop van CL abonnementen. Indien er hierna nog tickets over zijn, zal de club hierover communiceren.

  • Wat moet ik doen als abonnee uit vak I, Z, CL4 en staan?

Alle info voor deze abonnees vind je in dit nieuwsbericht.

  • Hoe zit het met tickets voor uitwedstrijden?

De club verzamelt momenteel alle informatie voor de uitwedstrijden. De tickets voor het bezoekersvak zullen verkocht worden met de hulp van het OSV. Meer informatie daarover volgt later.

  • Kan ik als abonnee extra abonnementen kopen voor de CL?

Dit is helaas niet mogelijk. Iedere abonnee kan 1 CL abonnement aankopen. Extra plaatsen voor niet-abonnees zijn beschikbaar vanaf 12/9.

  • Kan ik tickets kopen voor het bezoekersvak in de KRC Genk Arena?

De tickets voor het bezoekersvak in de KRC Genk Arena worden verkocht door de bezoekende club. Je kan je dus best melden bij Liverpool, Salzburg of Napoli.

  • Hoe zal de vrije verkoop verlopen?

Op 12/9 start de vrije verkoop voor niet-abonnees. Iedereen kan 1 pakket (3 wedstrijden) kopen per account/ID. Dit kan zowel online als in de Ticketshop.

  • Ik heb een abonnement op de staantribune, maar dien een nieuwe plaats te kiezen in de zittribune. Krijg ik dan korting?

We hebben begrip voor deze situatie. De staantribune wordt omgevormd tot zittribune en verliest dus héél wat capaciteit. De staantribune is intussen reeds uitverkocht. Als je daar een plaats gemist hebt dien je nu een plaats te kiezen aan een iets duurder tarief op de zittribunes. We kunnen helaas geen korting voorzien, de prijzen blijven zeer scherp voor iedere abonnee.

  • Wat zijn de exacte data van verkoop?

De voorbehouden verkoop voor abonnees loopt nog tot en met 7/9. Op 10/9 en 11/9 krijgen abonnees die moeten verhuizen (vakken I, Z, CL4 en staan) nog de kans om een plaats te kiezen die is vrijgekomen. Vanaf 12/9 start de vrije verkoop voor niet-abonnees.

Ouder Recenter